elinagustafsson

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

Friday

Av Elina Gustafsson - 19 oktober 2012 17:03

Nämen vad är det för dag idag om inte FREDAG! Veckans bästa dag är äntligen här, i helgen väntas det massa roligheter. Imorgon ska jag och några andra svenska tjejer gå ut i London på kvällen/natten och därefter övernatta på ett Hostel, Lyx!

Veckan har gått fortfortfort, hinner knappt börja innan den är slut igen, jag är nu inne på min 9e månad i detta land. Vart har tiden tagit vägen egentligen? Känns som om jag precis flyttade hit, men det är väl bara positivt att tiden går snabbt, då har man ju roligt sägs det.

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina Gustafsson - 25 november 2012 22:15

Helgen gick lika snabbt som vanligt, lördagen spenderades i ett allt för blött London. Jag och Louise gick på den svenska julmarknaden i kyrkan och blev även att strosa runt en runda på Oxford Street, kan kryssa av mer och mer julklappar på listan nu...

Av Elina Gustafsson - 23 november 2012 22:00


Nämen titta, min värdfamilj har gått och blivit med katt!: )     ...

Av Elina Gustafsson - 18 november 2012 22:00

I helgen hade jag besök av mamma kanin och mina två mostrar. Möttes upp på fredagskvällen, jag var sen och de hade gått vilse ( de ville ha lite mer motion skyllde de på). Blev curry på kvällen och lördagen startade jag och mamma med en promenad i Hy...

Av Elina Gustafsson - 16 november 2012 19:00


Dagen är här då Alaia ska ha sitt födelsedagskalas för sina klasskamrater, även jag har haft fullt upp inför detta! Jag har bakat kakor, skorpor, hämtat ballonger, hämtat godispåsar, städat och mer därtill. Har aldrig sett så mycket godis och mat på ...

Av Elina Gustafsson - 12 november 2012 21:11

Herre min skapre vad dålig jag har blivit på att uppdatera min blogg. Anledning till detta? Har nog ingen bra bortförklaring faktiskt, lathet kan det nog allt vara. Men vad har hänt det senaste veckan? Jo Portia är numera en skolelev, vilket betyder ...

Presentation


Elina heter jag och jag kommer ifrån smålands djupaste skogar. I februari 2012, flyttade jag till Sevenoaks, Kent i England för att jobba 1 år som Au pair Jag kommer ta hand om två tjejer som är 1,5 och 5 år gamla. Här kan ni följa min Englands vistelse.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards