elinagustafsson

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Elina Gustafsson - 12 november 2012 21:11

Herre min skapre vad dålig jag har blivit på att uppdatera min blogg. Anledning till detta? Har nog ingen bra bortförklaring faktiskt, lathet kan det nog allt vara. Men vad har hänt det senaste veckan? Jo Portia är numera en skolelev, vilket betyder mer fritid till mig. Tummen upp till detta! 

I lördags var det Bluewater som stod på schemat, Bluewater är ett gigantiskt shoppingcentre här i närheten. Jag, Tina och Isabelle lyckades hitta dit, men hem var en annan femma. Resan skulle ta 30 min, det tog näramre 1 timme, efter lite felkörningar och bilköer. I ren panik sprang vi in till en familj och frågade om vägbeskrivning, hamnade mitt i middagen, men familjen var mer än trevlig. Hjälpsamma människor gillar jag starkt! 


På kvällen var det bonfire hos min värdpappas pappa, så vi 3 svenska flickor begav oss dit. När vi skulle parkera bilen, hörde vi hur alla skrek i kör, the swedish girls is here!!! Vilket välkomnande alltså. Det bjöds på mat, massa massa te, efterrätt och massa fyrverkerier. Bra dag helt enkelt. 


Söndagen spenderades i Sevenoaks med Tina da women, blev promenad i knole park och massa bodyshop produkter för mig. Vad kan man säga om denna helgen? Jo att den var mycket rolig och det har gjort ett stort hål i plånboken, men det var det värt! 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elina heter jag och jag kommer ifrån smålands djupaste skogar. I februari 2012, flyttade jag till Sevenoaks, Kent i England för att jobba 1 år som Au pair Jag kommer ta hand om två tjejer som är 1,5 och 5 år gamla. Här kan ni följa min Englands vistelse.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards