elinagustafsson

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Elina Gustafsson - 18 november 2012 22:00

I helgen hade jag besök av mamma kanin och mina två mostrar. Möttes upp på fredagskvällen, jag var sen och de hade gått vilse ( de ville ha lite mer motion skyllde de på). Blev curry på kvällen och lördagen startade jag och mamma med en promenad i Hyde Park. Har blivit lite av en tradition att vi går en morgonpromenad i Hyde Park när hon kommer hit. Under dagen blev det Harrods, afternoon tea, oxford street, China town, Big Ben, Trafalga square och alla de andra turistsakerna. Middag på en något speciell kina restaurang på kvällen. 

Söndagen var det promenad i Hyde Park, Camden Market och en tur på Oxford street hann vi med, innan det var dags att säga hejdå för denna gången. 


Jag tackar så mycket för denna helgen, vi ses till jul kära familj!


       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elina heter jag och jag kommer ifrån smålands djupaste skogar. I februari 2012, flyttade jag till Sevenoaks, Kent i England för att jobba 1 år som Au pair Jag kommer ta hand om två tjejer som är 1,5 och 5 år gamla. Här kan ni följa min Englands vistelse.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards